Հաշվետվություն / Հունվար

Ես ուզում եմ կիսվել գրաֆիկական դիզայնի և վեբ կայքերի ստեղծման ուսումնասիրության իմ առաջընթացով վերջին մեկ ամսվա ընթացքում: Չնայած մի շարք մարտահրավերների, որոնց բախվել եմ, ես դեռ փորձում եմ առավելագույնս օգտագործել իմ ժամանակը և ջանքեր գործադրել այս ոլորտներում զարգանալու համար:

Առաջին և գլխավոր մարտահրավերը այլ կարևոր հարցերի մշտական ​​առկայությունն էր։ Համալսարանական խմդիրների պատճառով դասից դուրս միշտ գործեր էի ունենում, որոնք իմ ուշադրության կարիքն էին զգում: Դա խանգարում էր ինձ ամբողջությամբ ընկղմվել դիպլոմային աշխատանքիս գործընթացի մեջ, բայց ես փորձեցի հավասարակշռություն գտնել և արդյունավետ կառավարել իմ ժամանակը: Այնուամենայնիվ, չնայած այս դժվարություններին, ես կենտրոնացա իմ դիպլոմային նախագծի տեքստային մասի վրա: Հասկանալով տեքստի և դիզայնի միջև ներդաշնակության կարևորությունը՝ ես կենտրոնացա տեղեկատվական, հստակ և հակիրճ տեքստի ստեղծման վրա, որն արդյունավետորեն լրացնում էր նախագծի տեսողական բաղադրիչը:
Ինչ վերաբերում է գրաֆիկական մասի աշխատանքին, ես ակտիվորեն կատարելագործեցի դիզայնը՝ փորձելով կատարելագործել այն։ Սա ներառում էր գույների, տառատեսակների և կոմպոզիցիայի փորձարկումներ: Ես ոգեշնչում էի փնտրում պրոֆեսիոնալ աշխատանքներում և փորձում էի նոր տեխնիկա կիրառել իմ նախագծերում։ Հիմնականում աշխատանքս կանգ է առնում, քանի որ ես շատ ու շատ բաներ եմ ստեղծում և մշակում, որոնք միանգամից չեմ կիրառում, այլ միքսելով համատեղելով իմ պռոեկտի հետ և փոփոխելով շարժվում եմ, քանի որ ուզում եմ հասնել նախագծի կատարելագործմանը, սակայն դա փոքր-ինչ անհնար է։

Եզրափակելով, թեև այս ամիսը հագեցած է տարբեր մարտահրավերներով և հանգամանքներով, ես հպարտ եմ իմ նվաճումներով: Վստահ եմ, որ այս մարտահրավերները միայն ամրապնդեցին իմ ժամանակի կառավարման հմտությունները և իմ աշխատանքին զարգանալու լրացուցիչ խթան տվեցին:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*