Կլոդ Մոնե

Ես նկարում և սիրում եմ արվեստի բոլոր ոլորտները: Անհնար է ապրել այս ոլորտի մեջ՝ առանց իմանալու նրանց, ովքեր փոխել են այն։ Ուստի սա առիթ եմ համարում մարդկանց հետ կիսելու արվեստի այս աշխարհի գեղեցկությունն ու անսահման հնարավորությունները։ Այս հրապարակման մեջ ես կցանկանայի կիսվել տեղեկություններով իմ սիրելի արտիստներից մեկի՝ Կլոդ Մոնեի մասին: Ես պաշտում եմ նրա արվեստը և կարող եմ նրան անվանել մեծագույն արվեստագետներից մեկը, ով փոխեց իմ աշխարհայացքը արվեստի ոլորտում։

Կենսագրություն

Օսկար Կլոդ Մոնե (Oscar-Claude Monet, 1840-1926) ֆրանսիացի նշանավոր նորարար նկարիչ է, իմպրեսիոնիստական ​​արվեստի շարժման հիմնադիրներից մեկը։ Նա սկսեց բոլորովին նորովի պատկերել գույներն իր նկարներում՝ ամբողջովին հրաժարվելով սեւ ստվերից։ Մոնեն փորձում էր ցուցադրել կատարվողի ակնթարթային տպավորություն՝ ցանկանալով գոնե մի պահ կանգնեցնել ժամանակը: Նրա ըմբռնման և բնության բնական երանգների արտացոլման խորությունը դեռևս անգերազանցելի է ոչ ոքի համար: Այսօր մաեստրոյի կտավներն արժեն միլիոններ՝ ընդգծելով դրանց ստեղծողի հանճարեղությունը։
Նկարիչը ծնվել է 1840 թվականին Փարիզում նպարավաճառի ընտանիքում, սակայն իր երիտասարդությունն անցկացրել է Նորմանդիայում՝ Լե Հավր քաղաքում, որտեղ նրա ընտանիքը տեղափոխվել է 1845 թվականին։ Այնտեղ մանկուց նա զբաղվել է նկարչությամբ և նույնիսկ գումար է վաստակել։ դա — նրա կատարած ծաղրանկարները բավականին լավ վաճառվում էին մթերային հոր խանութում:

Զրկվելով ձախ աչքի ոսպնյակից` Մոնեն կրկին ձեռք է բերել տեսողություն, սակայն ուլտրամանուշակագույնը սկսել է տեսնել իբրև երկնագույն կամ շուշանագույն, ինչի հետևանքով էլ նկարները նոր երանգներ են ձեռք բերել։ Այսպես, նկարելով հայտնի «Ջրաշուշանները»` Մոնեն դրանք պատկերել է երկնագույն` ի տարբերություն սովորական մարդկանց, որոնք դրանք ուղղակի սպիտակ են տեսնում։

Ջրաշուշաններ

Հետաքրքիրն այն է, որ Կլոդ Մոնեն ունի ավելի քան 100 ջրաշուշանների նկար, սակայն այս մեկը ամենահայտնին է։
Կլոդ Մոնեն մահացել է թոքի քաղցկեղից 1926 թվականի դեկտեմբերի 5-ին Ժիվերնիում, 86 տարեկան հասակում և թաղվել տեղի եկեղեցական գերեզմանոցում։ Վերջին նկարը նա նկարել է 84 տարեկանում։ Նկարիչը մահվանից առաջ պնդել է, որ իր հոգեհանգիստը հասարակ լինի. դրա պատճառով էլ նրան հրաժեշտ տալու է եկել մոտ 50 մարդ։ Հետաքրքիր է, որ, ի տարբերություն իր նախորդներից շատերի, Մոնեն նույն կերպ է պատկերում երկինքը, ջուրը և շրջակա բնապատկերը՝ առանց դրանք ոճականորեն բաժանելու։ Գետն ավելի ճշգրիտ պատկերելու համար Մոնեն ստեղծում է լողացող արհեստանոց, որը տեղադրեց ճիշտ տեղում՝ խարսխելով։

Կլոդ Մոնեյի ամենագեղեցիկ աշխատանքները իմ կարծիքով

Клод Моне. Бульвар Капуцинок в Париже
Կապուցինոկի Բուլվարը Փարիզում (1873)
Կարմիր Կեֆալ
Արժանտեյի կամուրջը
Արժանտեյի այգին

Կլոդ մոնեն ունի մի շարք նկարնեն որոնցում պատկերված էին նույն վայրը, բայց տարբեր ժամանակ և տարբեր գույներով։ Օրինակ՝ Ռուանի տաճարը նա նկարել ավելի քանի 50 անգամ։ Նույնը կարող եմ ասել Լոնդոնի Կառավարման շենքի մասին։

Ռուանի տաճար
Լոնդոնի կառավարության շենք


Օգտակար հղումներ՝
Կլոդ Մոնե
Կլոդ Մոնեյի բոլոր նկարները

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*