Այցելություն Երվանդ Քոչարի թանգարան

Մեր Վեբ-դիզայնի խումբը այսօր ունեցավ ևս մեկ հետաքրքիր ճամփորդություն։ Այս անգամ մենք այցելեցինք Երվանդ Քոչարի թանգարան։ Ե. Քոչարի թանգարանը հիմնադրվել է 1984թ. նրա արվեստանոցի հիման վրա: Թանգարանի շենքը գտնվում է բնակելի շենքի առաջին հարկում, ուր նկարիչն ապրել և ստեղծագործել է։ Արվեստանոցը զբաղեցնում է ներկայիս թանգարանի մի հատվածը։ Այդ տարածքը ոչ միայն աշխատանոց էր, այլև երկար տարիներ նկարչի բնակվելու միակ վայրը: Մեծ գեղագետի ստեղծագործությունները ցուցադրվում են աշխարհի տարբեր թանգարաններում եվ անհատ կոլեկցիոներների մոտ, սակայն միայն այս թանգարանում կարելի է հնարավորինս ամբողջական պատկերացում կազմել Երվանդ Քոչարի ինքնօրինակ արվեստի մասին։ Թանգարանը բաժանված էր 3 սրահներ, որտեղ էլ ցուցադրված է արվեստագի «Թիֆլիսյան», «Փարիզյան», «Երևանյան» շրջանների ստեղծագործություններ՝ գրաֆիկական, գեղանկարչական աշխատանքներ, քանդակներ։ Ամենից շատ ինձ հետաքրքրեցին նրա աշխատանքային գործծիոները՝ վրձինները, մաստեխինները, ներկապնակը։ Նկարելիս նույնպես օգտագործում եմ այդ իրերը և թանգարան այցելելուց առաջի հերթին ուսումնասիրեցի հենց դրանք։ Ես միշտ ուզել եմ այցելել Քոչարի թանգարան, քանի որ հետաքրքրվում եմ արվեստով և համարում եմ Քոչարին ամենամեծագույն արվեստագետներից մեկը։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*